KAMPANIA – TATA – 2024
Kampania „TATA. Najważniejsze słowo dla mężczyzny” została zainaugurowana w 2010 roku przez Stowarzyszenie Nasz-Bocian i od tej pory stała się cyklicznym wydarzeniem, w którym Kriobank
Jesteśmy realizatorem projektu Bon „antywirusowy” w ramach Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Osi Priorytetowej I Wzmocnienie potencjału i konkurencyjności gospodarki regionu, Działania 1.4 Promocja przedsiębiorczości oraz podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa, Poddziałania 1.4.2 Podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej BOF, Typ projektu: Bon „antywirusowy” – projekt grantowy. Pozyskaliśmy dofinansowanie na zakup środków ochrony indywidualnej i zbiorowej, które wykorzystywane są w prowadzonej działalności i funkcjonowaniu placówki medycznej o zaostrzonym reżimie sanitarnym.
Uprzejmie informuje o zmianie godzin pracy w dniach
18 września (środa) 08.00 – 16.00
20 września (piątek) 08.00 – 14.00